Barion Pixel

2023 nyarán Tudatos médiahasználat a fiatalok bevonásáért címmel szerveztünk 3 másik partnerszervezettel közösen képzéssel egybekötött nyári tábort Keszthelyre. Magyarországról, Erdélyből, Felvidékről és a Vajdaságból érkeztek fiatalok és kevésbé fiatalok erre az egyhetes eseményre, ahol nem csak szakmailag fejlődhettek, hanem volt lehetőségük tartalmas szabadidős programokon is részt venni és új kapcsolatokra, barátságokra is szert tehettek. A projekt keretében szervezetek vezetőit, kommunikációval foglalkozó tagjait hasznos, naprakész és a munkájuk hatékonyságát növelő tréningekkel fejlesztettük (bővebben). Ennek kiegészítéseként vállaltuk, hogy elkészítünk egy olyan anyagot, amely a jelenleg a fiatalok körében legnépszerűbb platform használatához nyújt hasznos tudást, ez pedig a TikTok.

Kezdeményezésünket az motiválta, hogy tisztában vagyunk azzal, napjainkban milyen erős hatást gyakorol a fiatalokra a napi 24 órában rájuk ömlő információs cunami, és mennyire nehéz eljuttatni hozzájuk a valóban értékes és életükre pozitív hatással lévő tartalmakat. Ezzel a nehézséggel küzdenek a velük foglalkozó ifjúsági szervezetek is, akik sok esetben hiába aktívak, hiába végeznek színvonalas munkát, nagyon nehezen tudják megszólítani a célcsoportjukat és bevonni őket a te vékenységükbe. A kiadvány alapvető célja az ifjúsági szakemberek tudásának bővítése, a szektor marketingszemléletű fejlesztése és a fiatalok hatékonyabb bevonása, elérésük javítása. A kisokos kezdőknek nyújt segítséget, akik most indítanak csatornát, nem pedig azoknak, akik már ismerik a felületet. Az anyagot széles körben terjesztjük online és offline is az ifjúsági szervezetek között.

A projekt az Európai Unió támogatásával valósult meg (2023-1-HU01-KA153-YOU-000149230).