Melyik platformot ajánlanád egy fiatal ismerősödnek, ha regisztrálni szeretne valamelyik a közösségi médiumra? Van-e olyan eset, amikor akaratodon kívül „ottragadsz” a TikTok-on és észre se veszed, hogy egy órája nézed az ottani videókat? Honnan lehet felismerni az álhíreket? Ezekről és sok minden másról is szó esett a Médiatudatosság projektünkben lefolytatott újabb fókuszcsoportos beszélgetésen, amely ezúttal Szombathelyen volt és amelyen szombathelyi első-, és másodéves egyetemi hallgatók vettek részt.
Célunk, hogy hozzásegítsük a fiatal korosztályt a média tudatosabb használatához, illetve felmérjük, hogy ők miként, honnan és milyen módon tájékozódnak. Az eseményen jelen volt Falussy Péter is, a Vas Népe korábbi munkatársa, a PRO Marketing GPS tartalommarketing menedzsere. Ő is megosztotta velünk a médiával kapcsolatos értékes gondolatait és válaszolt az érdeklődő kérdésekre.
A projekt az Európai Unió támogatásával valósul meg (KA154-YOU-FFCD86F0).
[widgetkit id=95]