Médiatudatosság - fókuszcsoportos beszélgetés Debrecenben
TV vs közösségi média? Milyen felületeken van a legtöbb regisztrált felhasználó Magyarországon? És milyen platformokon vannak jelen a fiatalok? Vajon a fiatalok általánosságban tudatosan használják őket? Többek között ezeket a kérdéseket is körüljártuk a Médiatudatosság c. projektünk keretében tartott fókuszcsoportos beszélgetésünkön, amelyet debreceni középiskolásoknak szerveztünk a KÖZ-Pont Ifjúsági Egyesület közreműködésével. Vendégünk volt Horváth Balázs, a helyszínt is biztosító KraftLab vezetője, akivel szintén érdekes diskurzus alakult ki a fiatalok és a média kapcsolatáról.
Összecsukható pavilonnal támogatta tevékenységünket az Expodom
Alapítványunk gyakran települ ki tevékenységével különböző rendezvényekre, legyen szó nyári fesztiválokról, általunk szervezett táborról vagy épp önkénteseinknek szervezett csapatépítő hétvégéről.
Aktív Ifjúság II, ifjúságkutatás 2022
I. Kezdeményezésünk célja
Közösséget építünk – Csapatépítő hétvégét tartottunk (2022)
Új barátságok kialakítása és a régiek megerősítése céljából szerveztük meg idén is csapatépítő rendezvényünket Kecelen mindazok részére, akik részt vesznek a Fiatalok a Nemzetért Alapítvány sokszínű munkájában vagy szimpatizálnak céljainkkal. Valljuk ugyanis, hogy nagyon sokat tud adni az mindenkinek, ha egy hasonló gondolkodású, értékes emberekből álló közösség tagja lehet, ezért is tartjuk fontosnak, hogy régi és új segítőinknek és szimpatizánsainknak lehetőséget teremtsünk ilyen közösség tagjának lenni.
Médiatudatosság - fókuszcsoportos beszélgetés Miskolcon
Milyen felületekről tájékozódnak a fiatalok? Tényleg olvasnak még nyomtatott sajtót? Vajon mitől függ egy médium hitelessége? Ha valamit szinte mindenki igaznak tart, akkor az tényleg igazsággá válik? Többek között ezeket a kérdéseket is körüljártuk a Médiatudatosság c. projektünk keretében tartott fókuszcsoportos beszélgetésünkön, amelyet miskolci középiskolásoknak szerveztünk a KÖZ-Pont Ifjúsági Egyesület közreműködésével. Vendégünk volt Szarka Dénes, Miskolc Város ifjúságpolitikai tanácsnoka és Király Csaba kommunikációs szakember is, akikkel szintén érdekes diskurzus alakult ki a fiatalok és a média kapcsolatáról.